Page Graphics, Tumblr Graphics

8.3.14

I encara recordo aquell dia que em vas dir que m'estimaries sempre i jo et vaig respondre amb un "jo t'estimaré fins que duri" i llavors et vas enfadar, molt. El nostre amor s'ha acabat i tu ja m'has oblidat com si res hagués existit mentre, jo encara estic aquí estimant-te, estimant-te fins al punt que em fa mal. No crec que ningú pugui arribar a estimar tant com ho he fet jo. Ara visc dels nostres records. Recordo l'olor de la teva pell, les teves mans fines recorrent cada racó del meu cos, recordo aquella mirada fixa en els meus ulls, aquells petons amb aquells llavis tan fins que tant m'agradaven sentir, aquelles petites discusions que solíem tenir però que sempre acabàvem solucionant amb un "t'estimo" aquelles rialles que mai s'acabaven .... i encara ET RECORDO. Aquell dia les teves paraules van dir una cosa que mai es va complir, en canvi les meves es van quedar curtes, perquè malgrat tot, encara T'ESTIMO.

No hay comentarios:

Publicar un comentario